用双眼看遍世界
用双脚走遍千里

追踪者

请帮忙点击广告, 谢谢=)


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers






5 Nov 2008

meaning of jogging!

duno wat so special over ter..
my brother so lengchai le..
we jog abt 1 hour at bukit jalil..de feling of sweating is realy great!! we chat alot..nice brother!~
今天忽然心血来潮,找了小弟一起去跑步..
一口气跑了三个圈,
头脑很清醒,
很理智....
也许我找到目标了吧..
明天要开始新生活了..
开始training...fr 7am-4pm for tmr n friday..
下个拜一就开工咯...
最后我选了hsbc as global data support..
不知道适不适合,
不知道好不好,但是很多亲戚朋友不赞成..薪水低,而且工作时间比较难接受..
4pm-1am...
无所谓啦!
我总觉得,这份工一定能获益不浅,所以我相信自己的选择,
去创创,再从中学习...
如果不适合,那到时再换咯..
不伤大雅..
反正,我很期待..
需要时间..慢慢适应..新的生活..
p/s: sat is our adv convo in tarc, 11am , fel free 2 come, im so welcome!!haha..
im adult, graduate, no longer student...
i wan2 build my career soon, im so excited ...
wen come out 2 wokin life!
cheer JOAN!!!let move to de happy path!

1 comment:

myee said...

Joan, aza aza fighting !!! gambateh!!
u will always have my moral support !!!